Suviranta

Leirikeskus

Suviranta

Kangasjärventie 583, 64900 Isojoki

Isojoen seurakunnan leirikeskus Suviranta on otettu käyttöön 1992. Leirikeskuksen on suunnitellut rakennustarkastaja Juhani Saunaluoma ja sen on rakentanut hirsityöurakoitsija Veikko Peuralahti.

Suviranta on hyvä esimerkki upeasta ja taidokkaasta hirsirakentamisesta.  Kuten kuvasta näkyy, niin leirikeskus on nimestään huolimatta ympärivuotisessa käytössä. Se sijaitsee upealla paikalla kirkasvetisen Kangasjärven rannalla. Vuodepaikkoja löytyy 34 kpl.

Leirikeskuksessa järjestetään hyvin monipuolista toimintaa. Siellä pidetään rippileirejä, lapsi- ja diakonialeirejä, hääjuhlia, kasteita, muistotilaisuuksia, seuroja ym. Tiloja ovat seurakunnalta vuokranneet niin monet yhdistykset kuin yksityisetkin henkilöt.

to 25.4. klo 17.30 -19.30

Kangasjärventie 583, 64900 Isojoki