Kirkkovaltuusto

Kirkkovaltuusto on Isojoen seurakunnan ylin päättävä elin. Valtuustossa on 15 paikkaa. Valtuusto valitaan joka neljäs vuosi seurakuntavaaleilla, joissa äänioikeutettuja ovat kaikki 16 vuotta täyttäneet seurakunnan jäsenet. Istuva kirkkovaltuusto valittiin vaaleilla syksyllä 2022 ja se aloitti toimintansa vuoden 2023 alusta.

Kirkkovaltuuston kokousten pöytäkirjat ja esityslistat

Kirkkovaltuuston pöytäkirja pidetään yleisesti nähtävänä seurakunnan kotisivulla pöytäkirjan tarkastuksen jälkeen.

Kirkkovaltuuston pöytäkirja 30.11.2023

Kirkkovaltuuston esityslistat 11.12.2023

Kirkkovaltuuston pöytäkirja 11.12.2023

Kirkkovaltuuston esityslista 13.2.2024

Kirkkovaltuuston pöytäkirja 13.2.2024

Esityslistoista näkyy tulevan kokouksen esityslista. Kun kokouksen pöytäkirja on julkaistu, esityslista poistuu ja löydät tiedot pöytäkirjojen kohdalta (yläpuolella).

Jos pöytäkirjasta puuttuu pykälä, se sisältää asioita, joita ei julkaista:

• yksityisyyden suojaan liittyvä asia
  • salassa pidettävä asia
  • henkilöön liittyvä yksityinen asia

Kirkkovaltuusto 2023

Pj:    Mauri Kankaanpää

Vpj:  Esa Lehtimäki

Jäsenet:  Anja-Riitta Forsman, Juhani Herrala, Sirpa Länsivuori, Tomi Malin, Aki Pitkäkoski, Jukka Pitkäranta, Arto Saarikoski, Hilla Saarinen, Marja-Liisa Santamäki, Erkki Syväoja, Ville Varpelaide, Taina Yliharju, Marko Ylikoski