Nuoria veisukirja kädessä

Isoskoulutus

ISOSKOULUTUS

- sinulle, joka olet käynyt rippikoulun -

Isostoiminta

Isostoiminta on seurakunnan nuorisotyön toimintaa, joka kokoaa rippikoulun käyneet nuoret yhteen tekemään, toimimaan ja oppimaan. Toiminnassa opitaan lisää Jumalasta, itsestä ja muista nuorista sekä pidetään kivaa, lauletaan, rukoillaan jne. Isostoiminnan kautta sinulla on myös mahdollisuus päästä isoseksi rippileirille.

Isostoiminta ei pääty koskaan, sillä voit olla mukana niin kauan kuin haluat :).

Aikataulusta ja tarkemmasta ohjelmasta lisätietoa nuorisotyöntekijältä.

Isonen?

Isonen on seurakunnan toiminnassa mukana oleva vastuunkantaja, joka osallistuu toimintaan ja haluaa elää uskoaan todeksi. Isosia tarvitaan leireille, erityisesti rippileirille sekä erilaisiin vastuutehtäviin nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä.

Riparilla isonen on isosisko tai -veli, jonka tehtäviin kuuluu iltaohjelmien ja ulkoiluhetkien valmistaminen, ryhmähengen luominen, Raamatturyhmän ohjaaminen ja ohjaajien avustaminen.

Olit tyttö, poika, hiljainen, äänekäs, idearikas, kuuntelija...

Sinua tarvitaan!

nuoria hyppäämässä iloiten iltaruskossa