Nuoria iloisena ruohikolla

Nuorille

NUORISOTYÖ

Heippa, juuri sinä!

Oletko yläasteikäinen tai vanhempi nuori?

Jos vastasit "kyllä", olet aivan oikeassa paikassa,

sillä seurakunnan nuorisotyön toiminta on juuri sinua varten!

Seurakunnan nuorten toiminta on avointa toimintaa kaikille 7-, 8- ja 9-luokkalaisille sekä sinulle, joka olet jo amisessa, lukiossa tai vanhempikin. Viikkotoiminta kokoaa nuoret perjantaisin yhteen. Kokoonnumme nuorisotila Kellarilla klo 19. Lisäksi vuoden aikana on tietysti rippikoulu sekä isostoimintaa rippikoulun käyneille.

Nuortentoiminnasta vastaa vs. nuorisotyöntekijä Katri Vainionpää, joka on juuri sinua varten!Voit olla häneen yhteydessä, jos...

- haluat ilmoittautua leirille tai retkelle

- haluat lisätietoa toiminnasta

- uskonasiat mietityttävät

- haluat jakaa asioitasi luotettavan aikuisen kanssa

- sinulla on jotain muuta mielenpäälläsi

- (Myös vanhemmat voivat ottaa yhteyttä nuoreen tai perheen elämään liittyvissä asioissa)

Ota rohkeasti yhteyttä!

Katrin tavoitat parhaiten puhelimella 0400 833 242 (whatsapp, viesti, puhelu) tai sähköpostilla katri.vainionpaa(at)evl.fi

Nuorisotyön ajantasaisin toiminta ilmoitetaan nuorten WhatsApp-ryhmissä. Sinäkin voit liittyä ryhmään, ilmoita vain numerosi Katrille.

nuoria pöydän ääressä